FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
MRDJ verkar vara expert på Magento. Vet han kör lite i City Cloud (vår cloud computing tjänst). Är inte tekniskt nog själv att hjälpa med ovan - men vår support är öppen även imorgon 10-14 om du vill ringa och se om de kan hjälpa?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Igen som har hittat en lösning på detta?
Har exakt samma problem med en Magento installation hos CityNetwork och kommer inte vidare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om man läser felmeddelandet så betyder det att det redan finns en installation i databasen och att den försöker skapa tabeller som redan finns, provade ni att göra som jag sa i mitt förra inlägg?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fick det inte att fungera, pga tidsbrist bytte jag system till Opencart.
Ska gå på det igen när det finns mer utrymme... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jo, men det kan det bero på, när vi installerade Magento första gången på våra system var vi tvungna att ändra rätt många variabler i php.ini.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|