Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

bo i indien?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-01-15, 18:15 #1
A.Os avatar
A.O A.O är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Feb 2006
A.O A.O är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
A.Os avatar

Reg.datum: Feb 2006
Oscar G: jo jag såg det nu att den bara va 40 veckor. Har faktiskt ingen aning varför jag trodde den var det dubbla. känner du någon som läst just e-commerce? är rädd att det bara är e-handel av massa fysiska varor. Jag är ju mer inriktad åt internet-marketing eftersom jag ser e-handel som vilket slavarbete som helst där man inte är helt fri (kommer säkert få några ehandels gurus efter mig nu).

fabian: Riktigt kul att höra att du är på G att flytta dit. ja jag har varit i Indien innan ska dit oavsett hur jag gör nu i mars,april,maj. jag hade väl inte tänkt att köra hela det byråkratiska race:et nu i början i så fall utan det får jag väl ta när jag vet att jag vill stanna. Var i indien är det du ska flytta?

Sweely: ja indien är billigt hur som helst även om man bara ligger på stranden och glor upp i himlen. och självklart lyssnar jag på dig Nabil fast du bara går i gymnasiet

Dennis: tror du jag klarar en vinter till i Sverige
A.O är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Gammal 2011-01-15, 19:34 #2
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2004
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Adam Olterman Visa inlägg
fabian: Riktigt kul att höra att du är på G att flytta dit. ja jag har varit i Indien innan ska dit oavsett hur jag gör nu i mars,april,maj. jag hade väl inte tänkt att köra hela det byråkratiska race:et nu i början i så fall utan det får jag väl ta när jag vet att jag vill stanna. Var i indien är det du ska flytta?
Nej det går ju bra att jobba där även om man inte har alla papper i ordning, men skall man anställa någon så är det klokt att göra rätt från början. Men hyra in konsulter kan man ju göra.

Jag flyttar till Panjim, huvudstaden i Goa. Har kollat på flera hus men inte skrivit några kontrakt, det är ju ett tag kvar.

Det stod mellan Mumbai och Panjim, anledningen till att vi tog Panjim är att jag har mycket kontakter där och många vänner, samt att det är billigt och trevligt för folk att komma och hälsa på. Dessutom är prisnivån lägre än i Mumbai.

Var tänkte du hålla till?
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Gammal 2011-01-18, 07:06 #3
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2003
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Adam Olterman Visa inlägg
Dennis: tror du jag klarar en vinter till i Sverige
Hade jag inte haft "ball and chain" i sverige så..
Nu är det i och för sig inte till en kvinna men sist jag bodde utomlands blev det ganska tröttsamt att pendla 2 veckor sverige, 2 veckor spanien osv osv.

Men svenska vintern är ju goig.. eller?

Alltså vilket som funkar ju egentligen men 1 år i sverige för den utbildningen för att sen bo utomlands kan va värt det.
Kanske flytta den kursen till 2015?
Så kanske jag är i stockholm samtidigt om man sitter i riksdagen då .
Dennis Holm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 2 (0 medlemmar och 2 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017