Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Domänflytt binero -> CityNetwork.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-01-09, 16:42 #1
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Sep 2003
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Sep 2003
City Network bör kunna hjälpa dig att få ordning på detta så snart supporten öppnar, förmodar jag.
jonny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-09, 16:47 #2
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av jonny Visa inlägg
City Network bör kunna hjälpa dig att få ordning på detta så snart supporten öppnar, förmodar jag.
Jag anser att ett webbhotell har misslyckats om inte minst 99% av kunderna klarar av detta på egen hand. Det går åt massor med onödig supporttid idag på grund av att webbhotellen inte har bra, lättillgängliga, tydliga och uppdaterade / korrekta guider på sina hemsidor.
Oläst 2011-01-09, 18:23 #3
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Jag anser att ett webbhotell har misslyckats om inte minst 99% av kunderna klarar av detta på egen hand. Det går åt massor med onödig supporttid idag på grund av att webbhotellen inte har bra, lättillgängliga, tydliga och uppdaterade / korrekta guider på sina hemsidor.
Helt enig, men Citynetwork har lätta guider att följa och dom är lätt att finna, tror snarare att det saknas grundläggande information om hur domäner fungerar i detta fall.

Jag går på Citynetwork.se klickar på "domän" i huvudmenyn och ser guiderna till höger i bilden när sidan har laddats:

Citynetwork har denna sida på sin nya & gamla design: http://www.citynetwork.se/overforing_av_doman

Följ instruktionerna på sidan... sen går du in i din kontrollpanel (på Citynetwork) och lägger till domänen precis som vanligt.

NOTERA: Detta betyder att du har bytt registrar för domänen, du vill sannolikt också byta namnservrar. Detta kan du göra hos Citynetwork när dom är registrar för domänen. Du finner information om vilka namnservrar du ska använda hos citynetwork i panelen (det är inte samma på nya panelen som på gamla)
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017