| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Tack för tipsen,
Siffran kommer från andra länder där klädkompis lanserats, Där har man inte lagt ner så mycket pengar i början utan använt ovannämnda alternativ. Men tänkte att det kanske skulle vara bra att få en snabb skjuts med en investering i början. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Som andra skriver här så beror det ju helt klart på vad du räknar med för intäkter och vilken form av marknadsföring det gäller.
Kan du dra in 30-40k/mån i fem år så är det ju ca 2 miljoner och att då satsat 2 % av intäkterna tycker jag verkar vara en bra investering. Dock är det ju en chanstagning. Ju mer marknadsföring, desto större chans till större intäkter, men du kan lyckas lika bra med minimal marknadsföringsbudget. Jag tycker det var en bra sammanfattning som KristianE föreslog: Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Om vi säger som så. Hur mycket har du att röra dig med?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Känner inte att det är några problem att lägga 50 tusen på en lansering då jag tror på idén och potentialen.
Men kanske klokt att vänta och testa dom billiga alternativen. Men tid är som någon sagt pengar, det kan gå mycket snabbare att få igång sidan genom att lägga ut dom 50 nu? |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|