Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Grisen i säcken?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-12-26, 01:04 #1
Zodic Zodic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 47
Zodic Zodic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 47
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis Holm Visa inlägg
Du menar ett paket med en "slumpad" vara.
Det är som ett lotteri och det ska du va ärlig med att man inte vet (och det verkar du vara).
Så då får kunder faktiskt acceptera att de köpt slumpen.

Men om kunden vill betala för frakt så går det ju att lösa.
Ja precis, en kalender med 24 paket med olika saker, det har stått förslag på vad det kan innehålla bara. Men att kunden tycker vissa saker är barnsliga eller inte kan ha mobilsmycke på sin mobil ser jag inte öht som mitt problem... Däremot sa jag till henne att om något är sönder ersätter vi självklart det.
Får se vad hon kommer med mer..
Zodic är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-26, 04:17 #2
glennjs avatar
glennj glennj är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 238
glennj glennj är inte uppkopplad
Medlem
glennjs avatar
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 238
Hon får ju självklart reklamera, men det betyder ju inte att du behöver skicka andra saker tillbaka till henne, det kommer bara, precis som du skriver, skapa fler problem.

Låt henne reklamera enl. ångerrätten. (Den kommer du inte undan) Ta tillbaka produkterna och ge henne pengarna tillbaka, och fokusera på dina nöjda kunder.
glennj är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-26, 13:23 #3
Zodic Zodic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 47
Zodic Zodic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 47
Citat:
Ursprungligen postat av glennj Visa inlägg
Hon får ju självklart reklamera, men det betyder ju inte att du behöver skicka andra saker tillbaka till henne, det kommer bara, precis som du skriver, skapa fler problem.

Låt henne reklamera enl. ångerrätten. (Den kommer du inte undan) Ta tillbaka produkterna och ge henne pengarna tillbaka, och fokusera på dina nöjda kunder.
men ångerrätten gäller bara 14 dagar? Det är köpt i november. Och varorna är använda det har hon sagt själv.
Måste fundera på det här...
Zodic är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017