FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
/Jimmie Eriksson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Avtalet gör det helt omöjligt för mig att någonsin använda Loopia ÅF för någon kund. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det där är svinigt! Att man inte äger sina egna kunder som ÅF. Man skall givetvis rigga upp det så, att man äger sin egna kunder. . Bästa är väl att hyra in sin egna server någonstans. Det är dyrare startup kostnader, men då blir det rätt från början.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag hoppas inte att du för alltid stängt dörren för vårt ÅF-program utan att du om och när vi släpper nya avtal finner dessa värda att kika på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag är själv mest nöjd med Loopia av samtliga Svenska hosting/domän-leverantörer, med detta inte sagt att ni är perfekta, men bäst av en halvdan bunt enligt mig. Därför önskar jag verkligen att det gick att använda ert ÅF program, och att ni verkligen tar åt er av detta och faktiskt ändrar på det. Jag hoppas att det är uppriktigt det du säger, och att vi kan se någon ändring i avtalet framöver. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag kan tänka mig att ge bort kunderna till er, men låt mig för guds skull få bearbeta dem inom ert verksamhetsområde. Det leder ju till merförsäljning av domäner hos er. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|