FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag är inte lika mordisk som allstar men annars håller jag med. Periodvis har vi "ingen reklman, tack" på brevlådan och de som struntar i det och delar ut hamnar på vår "svarta lista" över företag vi inte handlar/har affärer med.
Om jag ser till när jag själv läser reklamblad så är det ofta på bussen/tunnebanan/tåget. Man får något i handen och har sedan en stund att titta på det. Så om man riktar sig till "allmänheten" skulle jag tro att det kan vara värt att satsa på busskurer och stationer (utanför). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Känns lite mer avancerat, men jag håller med dig Ciffan, om att det är ett av de tillfällen då man faktiskt -läser- reklam, då man ska ut och pendla eller är omkring på stan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Antingen kör du lön per utdelat ex, 50öre till 1.50 något. Eller en lön på 150-500 per timme. Beror ju vad du har för TK på tjänst/varan du försöker sälja och vad du för för genomslag. Handlar det endast om enstaka utdelningar så är det ju lite skitsamma vad du betalar ut i lön. Bara det är rimligt så du får någon som vill göra det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |