FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej alla wn:are
Jag och jonssondesign här på wn vill ha lite feedback på en mini designbyrå som vi kläckte idéen till, designade och släppte på under 24 timmar. Sidan är ganska basic men gör jobbet som den skapades för. Feedback på: språket/texten designen erbjudandet är det någon info som fattas som ni tycker vi borde skriva till? http://www.flash-banners.nu Tackar=) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tja, jag skulle ju aldrig kunna göra något liknande. Det ser bra ut
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är mestadels bra.
Lite dåligt med marginaler på kontaktsidan dock och jag gillar inte loggan av någon anledning. Ni borde lägga in texter där ni har image replacement då det mesta på sidan är viktiga nyckelord. Sedan förstår jag inte hur ni kan ha de priserna ni beskriver?! Vad är haken - att ni går med förlust eller att kvaliteten är jämställt med priset (= lågt). Vilket som, lycka till!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Man borde kunna köpa till en GIF-version eller statisk bild.
Lyft fram de banners ni har gjort mer, det var onödigt svårt att hitta dem. Förstår inte heller hur ni tänkt få lönsamhet i det om ni inte ska outsourca till lågkostnadsländer, men lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sidan ser seriös ut och är lättnavigerad. Möjligen som påpekat lyfta fram tidigare arbeten mer.
Måste också påpeka att ert pris är skrämmande bra =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
på referenser bör ni ha era banners.. inte länkar till de ni gjort arbete till
självklart kan ni länka till dem också men som redan sagts så behövs ert arbete lyftas fram. och att lägga era banners på referens sidan är ett bra och logiskt val ![]() lycka till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sidan ser väldigt bra och enkel ut!
Det enda jag inte gillar är nog domän-namnet och det är nog för att det finns ett bindestreck i URlen :/ Men bra jobbat med siten! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur avancerad banner får man för 299:-?
Jag skulle vilja köpa en i sådana fall ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Eftersom du frågade efter synpunkter på språket och ingen annan lämnat några så kan jag bidra med detta
Generellt Flash banner ser jag som en särskrivning och borde vara flash-banner Tradionellt och därmed mer lättläst är att ha mellanslag mellan tusental och hundratal, t ex 1 495 På samma sätt är det brukligt att ha mellanslag före "kr" och "st" Jag är lite tveksam till vissa prepostioner - det känns lite "översatt" Det är lite hopp mellan användningen av dig och er Fundera på detta: (inser att vissa ord ska upprepas ...) flash-banners.nu designar och implementerar* specialanpassade flash-banners till det väldigt konkurrenskraftiga priset av endast 299 kr (ex moms) per flash-banner. Tillsammans med dig som kund går vi igenom och bestämmer vad du som annonsör vill förmedla till målgruppen. Förutom budskapet är du även med och bestämmer utseendet på flash-bannern. För endast 1 299 kr får du ett paket med 5 flash-banners, värde 1 495 kr! För endast 2 499 kr får du ett paket med 10 st flash-banners, värde 2 990 kr! * implementerar? Vet inte vad det skulle ersättas med men det känns inte bra. Den stora röda knappen är bra som tanke men här blir skuggan så mörk att den snarast ser smutsig ut. Sidan "Kontakt" 1. För trovärdigheten tror jag att man även ska ha adress utskriven 2. Ni innehar inte f-skatt utan f-skattsedel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Den laddar nåt helt överjävligt snabbt iaf!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|