FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Orkar du inte göra det så är skillnaden att Pirate Bay (det sidan dömts för) hostar/hostade torrent-filer. |
||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
Tankafetast länkar endast vidare. Man kan inte ladda upp torrents på sidan. Tankafetast länkar till TPB ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Innan man lägger ett bud, så måste jag då få ställa en fråga med hänvisning till vad Sweely skriver:
Citat:
Är bra att få denna information för den som är intresserad. Inte alls meningen att sinka ner tråden. Jag behöver bara få vissa delar klara i mina tankar innan jag gör något förhastat. Dessutom är detta något som en eventuell köpare behöver få veta, så det är bra om svaret publiceras i denna tråd. Senast redigerad av Joley den 2010-12-07 klockan 22:51 Anledning: Utförligare information |
||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Åker den bort så kommer alla torrent-användare (inklusive mig) tveklöst att migrera till en annan torrent-sida, likt TPB. Svårare än så är det inte. Enkel matematik, buddy ![]() Förresten. Ta dig en titt på de två sista raderna i öppningsinlägget. Frågorna ställs över PM, som Dennis säger. Detta står i fetstilt. Allt för att slippa frågor likt den du ställde. PM, kompis. Svårare än så är det inte ![]() Senast redigerad av Sweely den 2010-12-07 klockan 22:42 |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|