| FAQ |
| Kalender |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Citat:
Jag säger inte att Paypal inte har samma KYC-restriktioner men eftersom Paypal är större så är det större chans att man kanske gått genom problematiken med att få sitt konto verifierat där. Har man stöd för Moneybookers så bör man även ha stöd för Paypal - det var slutsatsen. Det jag förordar däremot är givetvis en riktig konto-/kreditkortslösning (som varken baserar sig på Paypal eller Moneybookers).
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Moneybookers fungerar utmärkt vid kortbetalning, dock kan det nog för nya användare kännas konstigt och förvirrande att hamna där när man väljer "betala med kort". Men fungerar gör det.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
mindphaser - du har en poäng. Vi svenskar är inte riktigt lika vana vid moneybookers. Värt en diskussion.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Omega man - helt klart kan det bli tydligare. Base har helt rätt dock - du kan ha obegränsat med domäner och subdomäner och du väljer unikt för varje om du vill köra en webbplats byggt på Windows eller Linux - med ett knapptryck.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Tack för svaren Base & Johan, i Citynetworks gamla system så fick man ju välja antingen Linux eller Windows när man beställde. Därav frågan.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Omegaman - japp helt rätt. Nu skaffar du paketet och väljer fritt för varje domän vilket operativsystem du vill köra.
Micke, Jens - Yes - det är Atomias plattform vi bygger på. Så även Binero och Telia som ni säger ovan. Jens - ja då får du skaffa fler! :-) Kan också tillägga att mycket ny funktionalitet kommer under de närmsta veckorna. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Johan är de ändrat nu eller? Får summan Totalt: 1.183,00 kr när jag kollar.
Jag kanske var lite för sen ![]() Eller är kassan steg 3 "klar"? Jag är på steg 2. Välj domän & tjänst |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Var noga med att du väljer en .nu domän samt att du behåller 1 år som betalning. Då får du en .nu domän och webbhotell för 9:- totalt för hela året.
Du kan också köra flera .nu domäner för 9:-. Kör hårt! Hör av dig om du har några andra frågor... |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|