FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Däremot behöver du nog ta betalt av kunden för att sedan i din tur betala leverantören.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Om artisten får pengarna så får de stå för kostnaden till Stim och Ifpi. Sedan de 10 kr tar vi som en kostnad för tjänsten av artisten. Det bästa är kanske att fixa en shop där artisten får hela summan, sedan i slutet av månaden så dras pengar av artisten till oss samtidigt som resterande pengar förs över till deras konto. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Att summan stannar kvar på en virtuell plånbok, sedan i slutet av månaden så betals pengarna ut till artisterna och jag tar min procent? Men frågan är väl då hur Stim och de ställer sig. Det borde ju räknas som det är jag som tagit betalt för musiken då. Jag är inte speciellt intresserad av att tjäna pengar på denna tjänsten, är mer ute efter besökare, därav att artisterna ska tjäna mest. Dock vill jag ha in lite pengar för bandbredd, utrymme m.m. Det ska gå + - 0 för min del. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
I skivbolagens kontrakt så ingår såklart digitala medier och dom har garanterat rättigheterna att sälja digital musik á artistens vägnar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
I slutet av månaden ska allt redovisas och skickas in till STIM och IFPI sedan får man en faktura från de. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
O
Citat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |