FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hur funkar det med telefon, ska jag inte slå några nollor och grejer? Jag har svensk telefon och blir orolig att det blir dyrt.
Jag har tillgång till internet i hotellbaren, så mail fungerar kanonbra för mig. Tänkte skaffa mig veckokort på bussen imorgon, så bestäm en dag, en tid och en plats bara så kommer jag och sambon. Inte söndag gärna för då tänkte vi gå på hästkapplöpning. Släng iväg ett mail till [email protected] Senast redigerad av StefanBergfeldt den 2010-11-24 klockan 19:02 Anledning: La till mailadressen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har ett tag funderat på Malta och hyra lägenhet där ett tag för att bli mer motiverad med det jag håller på med.
Vad ligger en etta på i hyra ungefär? Såg Melitas internet kostnader, €18 för 25/1.5 fiber. Hur gå tillväga med att beställa detta så man inte sitter utan internet flera veckor när man kommer dit? Hur lång tid tar det från att man beställer. Hur mycket € krävs det ungefär för att leva där, boende, internet, mat & dryck och någon utekväll i månaden ungefär. (Svårt att svara på men...) Tja |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|