FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Administratör
|
Nu ligger alla tjänster uppe på http://www.binerodrift.se/ iaf.
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
De har alltså stängt ner allt i 1 timme men EJ ÅTGÄRDAT felet... låter som det blir fel downtimes inom kort.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är åtgärdat, var väl någon cache på den sidan.
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu ser allt ut att funka.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Och folk som brukar tycka att det är konstigt att man väljer trygg hosting utanför Sverige ;-) Seriöst, om några av de absolut ledande webbhotellen i Sverige ständigt uppvisar problem och diverse nertid är det ju en ganska låg standard som uppvisas. Det är ju ren fakta!
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Guest
|
|||
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag använder: 1. Pair.com (mycket nöjd) 2. Domaincontrol.com (GoDaddy, som iofs har en ganska gräslig webbplats som försöker lura på "nybörjare" allt möjligt hokus pokus, men deras hosting tycker jag är bra) Ps. Jag kan väl nämna att jag är relativt väl inbegripen med fördelarna av att ha svenska sajter hostade i Sverige. Min reaktion var mest pga av förvåning, då jag trodde att standarden snarare borde förbättras med åren.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2010-11-17 klockan 07:07 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Nykomling
|
|
|||
![]() |