FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Här funkar det, så nu kan ni skynda er att låsa/ta bort tråden.
För övrigt så hade jag köpt en annonskampanj för 14 miljoner som gick mellan kl 22.30-23.30.. bortkastade pengar.. kul! Ironi. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Alla Bineros DNS:er verkar vara nere. Jag väljer att skratta högt och elakt åt dem. Jag menar, har inte webbhotellen lärt sig efter att Loopia fuckat upp det tillräckligt många gånger? Visst får jag skylla mig själv som använder ett svenskt webbhotell som DNS-leverantör utan att välja en extern slav, men det är ju såååå enkelt att göra DNS hyffsat redundant.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Nu ligger alla tjänster uppe på http://www.binerodrift.se/ iaf.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
De har alltså stängt ner allt i 1 timme men EJ ÅTGÄRDAT felet... låter som det blir fel downtimes inom kort.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är åtgärdat, var väl någon cache på den sidan.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu ser allt ut att funka.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Och folk som brukar tycka att det är konstigt att man väljer trygg hosting utanför Sverige ;-) Seriöst, om några av de absolut ledande webbhotellen i Sverige ständigt uppvisar problem och diverse nertid är det ju en ganska låg standard som uppvisas. Det är ju ren fakta!
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Guest
|
|||
![]() |
Svara |
|
|