FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Mer passande tid vore 02-05 som redan nämnts. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Visst att saker är planerade, dock så låter det inte redundans någon stans om man inte kan göra planerat arbete utan allt ska dö till 100%
Då måste det ändå vara en fet single point någon stans. Tiden är väl inte den bästa, sådan stor planerad service bör ske kl 02-05 eller något. Det skrev idag: "Publicerad av Johan tisdag, november 16th, 2010" Står dock ingen tid när det skrev, så är väl mer akut planerat arbete eller bara dåligt informerat tidigare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Japp nu e de nere igen... fyfean!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Stendött här med.
Trodde först det var min lina som höll på att spöka ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Hade varit smidigare att tvinga teknikern att jobba på natten. Hellre det än ett sånt här dyk igen så tätt in på det senaste...
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja för denna tiden är det ändå många aktiva användare fortfarande, lär ju finnas folk som handlar på webshop och övriga saker denna tiden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Märkligt att lägga upp en nyhet om "planerat underhåll" precis innan det görs. Spelar ju mindre roll om det är planerat från deras sida så länge inte kunderna vet om det. Sen att gå från att kunderna knappt ska märka något till att precis hela Binero ligger nere i en timme känns ju sådär kul så här nära inpå senaste katastrofen
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-11-17 klockan 00:17 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
kanske dax att göra en grupptalan mot biner0 för förlorade inkomster.
Mellan 22,30 och 23,30 snittar jag 10 miljoner i försäljning =)) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jipppi, det funkar nu... *peppar peppar*
|