| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Fin webshop!
Gillar inte färgerna, men det är kanske för att jag är man. Rosa och vinrött är väl inte mäns favoritfärger, men det är väl mest kvinnor som kommer att besöka den. Ikonerna i botten är jag tveksam till. Finns nog bättre passande. Erbjudande. Nu är du kanske inte igång riktigt, men har man en erbjudanderuta så borde det vara lag på att där alltid är ett erbjudande! Tips: Be några kvinnliga bekanta uttala sig om färgsättningen! Lycka till med din satsning! |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Strålande vacker webbshop tycker jag!
Siten känns alldeles för långsam. Det tar 3-4 sekunder för varje sida att ladda. Sedan kanske du någonstans skulle ha lite informationssidor om scrapbooking som hobby och att bygga hemmagjorda smycken. Det kan du säkert tjäna inlänkar på särskilt om du själv länkar till föreningar inom dessa områden för sådana måste ju finnas? Och ju fler som intresserar sig för hobbyn desto fler potentiella kunder får du. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Informationssidorna kommer att komma. Jag har sidorna färdigt, längst ned till höger men dock är dom tomma på information. Men det kommer att komma. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|