FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Och kurder är ju till stor del från turkiet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Och jag lovar dig och alla andra, våran nya laser"turk" är inte Kurd. Kurd och Irakier och Turker Och Syrianer är 4 olika folksslag. Lär er skilja mellan kurder och irakier. Dock kan ha härstammar från kurdistan, men dock inte kurd. Känner på mig det bara. Fast jag skulle dock vara glad att vi hade en sådan kurd här i sverige som vågar yttra sig så där o bli en kändis ![]() Inte många "kurder" som vågar det i riktiga fall :P Så min högsta önskan vore att han var kurd.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
kurd, arab, turk, bonde..
spelar roll. Turk är ett vidaspritt smeknamn i både negativ och positiv form. De ställen jag bott har nästan alltid haft en "turk butik" osv. Dessa butiker är ofta högt värderade av folk och de använder inte ordet turk som något negativt där. och i andra former så är det en negativ betydelse.. poängen är att ordet turk är så vidaspritt som smeknamn på saker att det har inte med turkar att göra längre. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Laserturken gav runt 1800 träffar på Google i torsdags, idag är det uppe i 12100 träffar
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
om någon månad är hypen död..
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
hypen dog ju dock inte på några mån gällande skogsturken ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kan bjuda på lite vetenskaplig statistik att Laserturken faktiskt är populär på Internet, om nu någon missat det
![]() ![]() Senast redigerad av iostream den 2010-11-02 klockan 15:57 Anledning: update |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Snacka om att idiotförklara sig själv. Men den var kul, riktigt kul.
Som sagts många gånger i tråden, finns inga bevis för att det är en "svensk" som skjuter. Det kan inte vara så att det är religion inblandat? Jag menar, religon har ju ställt med en del om man ser tillbaka. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|