FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Inkasso är ett skämt. Det betyder att du inte menar allvar. Skicka till KFM direkt så ser kunden att du menar allvar. Ring dock alltid till kunden först och försök lösa det innan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Om det dessutom rör sig om en privatperson är det mycket möjligt att pengar tagit slut men att det kommer nya vid nästa lön.
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fast om man redan skickat flera påminnelser så tycker jag det betyder många förvarningar redan. Om kunden tycker om med att köra stilen att inte betala förens första inkasso kommer så är det mer än rätt att dom får direkt från KFM någon gång.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|