| FAQ | 
| Kalender | 
|  | 
|  2010-10-07, 08:54 | #1 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

Varför inte logga in på de sidor som är anpassade för mobiler istället? Både di.se och svd.se har precis som de flesta större mediasidor en mobilversion. Men jag kan hålla med om att många sidor enbart är anpassade för maximerat läge. Personligen har jag inte det problemet eftersom jag vet att klienternas minsta vertikala upplösningen på de sidor jag jobbar med är 800px. Men det är väl en av fördelarna när man jobbar mot interna nät och inte publikt. | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-10-07, 10:04 | #2 | |||
| 
 | ||||
| Bara ett inlägg till! | Citat: 
 För att göra en överföring mellan två av mina konton på Swedbank krävs följande: 
 På mobilversionen krävs dessa steg: 
 Jag är medveten om att vissa besparingar här kan bero på att mobilversionen inte har lika mycket funktionalitet, men ändå. Den fullstora banken är mycket långsammare i sidladdningarna och har flera (i mina ögon) meningslösa steg. Dessutom är mobilversionerna nästan alltid mycket mer snabbladdade. På många fullstora webbplatser märks det inte att man har 100 Mbit. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-10-12, 06:11 | #3 | ||
| 
 | |||
| Klarade millennium-buggen | 

Varför INTE anpassa sidan smart istället? Går in på gmail med iPaden så anpassar den gmail för ipaden. Är ipaden är ingen mobil telefon heller, det är en dator med låg skärm upplösning. Just DI.SE Frame blaffa är svårt läst på småskärmar. Visst den dagen det finns 13" laptopar som har 1900x1200 fine. Citat: 
 | ||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |