FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Någon som är intresserad av å.pl ? Priset är inte en tusenlapp utan mycket högre
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Polacker har inte "å" och intresset är ganska obefintligt, praktiskt taget noll.
Vill någon annan ha en .pl (polsk) IDN domän? Därför frågade jag varför den just skulle vara värd så mycket? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag vet att polacker inte har å, men idag så kan man styra domäner via google webmastertools till att lägga in det som en svensk domän, eller fattar jag det fel ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Ja, men vill en skandinav till exempel marknadsföra sig på en polsk IDN domän? Det är den stora frågan. Många vill ju inte ens marknadsföra sig på svenska IDN domäner.
Hur som helst lycka till! -- Senast redigerad av Helix den 2010-09-24 klockan 23:43 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Jag kan inte se något hinder för att få igång en site på den domänen, visst en domän å.se hade varit häftigare men till vilket pris ? Jag har bara inte haft tid att komma på vad jag ska göra av den, kanske skapa en site med svenska åar hehe.. Och att få folk att komma ihåg namnet å.pl kan jag inte se som ett problem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
xn--5ca.pl Sen är det upp till dig att motivera priset. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Nu kommer folk förmodligen såga mig som ett neggo-monster som helst äter barn, men säljer du denna för många tusen blir jag grymt impad! Lycka till (som sagt)!
![]() |
Svara |
|
|