FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag tycker att Wasabi har en mycket bra poäng, du däremot jämför äpplen och päron. Jag vet inte hur jag ska förklara på ett enkelt sätt, men ikea.se hade varit lika mycket värd som plubban.se om inte I.K. med medarbetare hade arbetat upp varumärket. Personligen har jag dock inget emot "the", Facebook startade t.ex. på thefacebook.com och köpte loss facebook.com vid ett senare tillfälle. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Även om sökmotorer ser en klar skillnad på "thecarshop.com" och "carshop.com" så kommer människor att blanda ihop dem och tro att bådas varumärken är "Car Shop", vilket kommer skapa problem. Bättre att köra på något unikt som plubban.se från början, och bygga ett eget varumärke utan onödiga missuppfattningar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Måste säga att kw har en mycket bra poäng. Många av de riktigt stora tjänsterna har ju namn som inte allt anknyter till tjänsten - även om det själklart kan vara bra att ha en relaterad domän OM den vettiga finns ledig. Hitta ett bra namn och bygg...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|