FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Snyggt försök att få trådskaparen att slira in på dina tjänster...
![]() För du kan väl allvarligt inte mena att One.com är ett dyrt webbhotell, relativt till 99.999% av resten av webbhotellsmarknaden? (Ja, frågan är retorisk.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jämfört med de billigaste hotellen, samt mot vad man får för pengarna anser jag att one.com är svindyrt, om man jämför prestanda/pris. Vad hjälper det om det är billigt, kanske gratis om det sedan inte fungerar speciellt bra. Skulle one.com fungera som de bästa hotellen i prestanda och uppetid skulle ju dom konkurrera ut alla, eller tänker jag fel?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Det håller jag inte med om att det är äpplen och päron, isåfall växer dom på samma träd, eftersom priset och vad man får för det mesta hänger ihop, man får oftast vad man betalar för vilket jag även tror och upplever när det gäller just one.com.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du tar verkligen varje chans? Egenreklam.nu är ledig tydligen...
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Senast redigerad av Danielos den 2010-09-01 klockan 15:21 Anledning: stavfel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag rekommenderar faktiskt Surftown. Har varit Surftown-kund i snart två år, och jag är jättenöjd.
Jag är även Binero-kund, som även de rekommenderas - dock har det varit lite små strul då och då, men inget allvarligt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|