FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kan inte göra annat än hålla med Sweely, ring (maila inte i första taget) runt till andra ställen under tiden.
Nu vet jag inte hur det fungerar längre men på min tid blev man mer eller mindre tilldelad en praoplats som man skulle vara på två veckor. Om man nu inte fixade en själv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Precis! Och pressbyrån är ett riktigt nice ställe att praktisera på kan jag säga er. Eftersom man är under 18 så får man inte lov att stå i kassan.
Det innebär att man får jobba ute i affären med att placera flaskor på sina platser. Är man riktigt smidig så kan man göra detta samtidigt som man spanar in bruttorna som glider in. Man kan även sätta sig i lagret och äta på precis allt som finns. Och med detta så menar jag inte att man stjäl, utan att handledaren sitter och knaprar på en daim och frågar ifall man ska ha. Och inte nog med det. 2 timmar om dagen var allt som krävdes! God I love pressbyrån. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag väljer att söka lite till på egen hand och väntar på svar än att ringa runt, känns aningen för desperat då och det är jag verkligen inte :P Utan söker ngt IT baserat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker fortfarande du ska ringa runt. Blir bäst så!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med Sweely!
Ring, presentera dig själv, kolla om de tar emot praktikanter. Du får ofta ett snabbt svar. Är de inte intresserade kan du direkt gå vidare till nästa företag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ring definitivt. Ökar chanserna för ev. praktikplats dramatiskt!
Är du så lat/feg att du inte orkar/vågar ringa så får du nog ingen praktikplats heller ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Du är inte desperat för att du ringer runt och frågar.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|