| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
En liten nyfiken fråga, vad var det som gjorde att du planerade att flytta just till web10?
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
http://web10.se/ "Due to a broken network cable somewhere outside our premises our servers cannot be reached. We expect to be online again soon." Den ursäkten har jag sett 3 gånger redan under de år jag använt mig av web10, känns inte troligt på något sätt alls ... Det jag hostar vid web10 är ju inget jag akut behöver besöka och ha tillgång till, men har även min huvudmail vid web10 som jag inte kommer åt, vilket inte kunde kommit olägligare. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|