FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan Peter
Du har INTE spel tillstånd, folk kan bli spelberoende av Webbadressjackpotten. Jag får snacka med Margareta Winberg om detta, men hon är väl för upptagen med sin deklaration.. Jävla kul maskin iallafall, bra jobbat Peter. //Lennart |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om .SE tipsar om domännamn som vi ska regga, så tycker man att .SE borde stå för kostnaden för domännamnet?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm... när man precis börjat ta sig ur domänträsket och komma upp till ytan, så kommer detta, hehe
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jävla skit!
Jag ska inte köpa några domäner men likt förbålt satt jag där och tryckte! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Lätt man fastnar där, kul funktion
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kliar sjukt mycket i kreditkortet, synd bara att man inte kan filtrera bort IDN.
Edit: Bra jobbat, snygg var den också. Senast redigerad av forngren den 2010-08-15 klockan 19:49 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Oj det här var verkligen en rolig funktion, fått en hel del idéer tack vare den - sen är väl frågan om det stannar i det stadiet.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Såg att "åtrå.se" är ledig för den som vill driva trafik till kärleks/dating sidor
![]() edit: www.rån.se var ju inte helt illa heller ![]() Senast redigerad av FredrikNas den 2010-08-19 klockan 08:44 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
amfetaminmissbrukare.se är ledig också för den som känner sig modig att erkänna. (;
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |