FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Aaah.. det verkar betyda planering eller plan på franska. Det förklarar saken!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det betyder också DIET. Men du fick ju ändå hyffast bra betalt men kanske skulle du undersöka domänens värde lite mer innan så du tjänar ännu bättre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker att 5000 dollar var i lägsta laget för det namnet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Personen som köpte domänen har nu tack vare detta hamnat i trubbel. Jag skulle avråda från att göra någon form av affär med "knullis" i dagsläget. Nedanför är vad som står på regime.com. Regime.com my name is Petteri and i bought this domain from a user at forums.digitalpoint.com a few days back. im not a professional domainer or anything but i got it for a good price and i seen keywords go expensive on dnforum, since i needed cash i bought this and tried to make a fast profit by selling it at dnforum for a few grand. Now it seems like this domain was stolen from original owner. I had no idea about that a domain can be stolen. but here is all proof i can provide to proof that i really bought this domain and not have stolen it. 1. i transfered the cash for it to this paypal adress : name : king vpn E-post: [email protected] transaktions-ID-transaktions-ID-nr.0JG886345L472420U 2. if i had stole this domain i would not have had it at my personal godaddy account where all can see my name and email. 3. the username at forums.digitalpoint.com who i bought it from is : shahram200 i also wanna make a big warning he tried to sell me a few other names : cgy.com cgy.net so watch out domainers dont buy these! Can the real owner of this domain contact me at [email protected] and we get this solved out. ? i will need proof that you are the real owner of this thats all and i will transfer it to you back. i hate trouble and i had no idea i was getting into trouble when i bought this. and i would never have listed it for sale at DNforum if i knew it was stolen =( Regards Petteri jarnfors |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
de e jag som är Petteri! och det är jag som blev scammad ! och detta är inget jag vil ldiskutera här.. det svider nog som de är utan att wn folk ställer frågor till en LÅS TRÅD!
tack för att du postar mitt namn öppet i tråden på wn..... . ska se om jag hittar några personliga uppgifter på dig att posta med. Denna domän är under utredning och på väg tillbaka till den riktiga ägaren. Visade sig att detta va en av frankrikes bästa domäner och värderad till 200.000 euro kan tillägga att ägaren till denna också blev av med 1400st andra likvärdiga domäner. o scammaren /hackaren gissningsvis sålde ut hans domäner för kring 10 mille på 2 dar.medans riktiga ägaren var på semester så passar samtidigt på att utfärda en varning. när en domän är billig och för bra för att vara sann ,då är det nåt skumt i äffaren =( har kvar regime.com på mitt konto och efter att de blev känt det är stulet får jag fortfarande in bud på domänet..högsta var häromdagen 100 000 euro kontakt! men vägrar sälja för har nog med problem med att jag sitter på en stulen domän. håller den tills rätta ägaren får den tillbaka mail konversation pågor mellan mig och honom nu. Tur man är "välkänd" i domänhandels kretsarna , har 10 heltids pålitliga domainers som backar upp mig gällande denna sak som hjälp till att bevisa jag köpt domänet. och att jag har ett bra rykte sen tidigare. men häleri är häleri även när det gäller domänhandel . det är min plikt att ta reda på en domän är stulen som jag ska köpa lr inte. slutar detta med kåken 5 år skrattar jag ihjäl mig Senast redigerad av knullis den 2010-08-30 klockan 16:46 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker gott du kunde gjort ett uttalande själv här på wn angående händelsen. Om inget annat så för att varna andra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ja de är vad du tycker. detta är mitt personliga problem inte ert. LÅS TRÅD!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|