Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Adservice nästa danska problemnätverk?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-08-10, 15:04 #1
Wojt Wojt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Sep 2005
Wojt Wojt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Sep 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Paginas Jakobsson Visa inlägg
Förövrigt har de betalningsgaranti, dvs om en annonsör vägrar betala - vilket händer, som vi alla vet - betalar Adtraction ut till affiliaten ändå. Det tror jag de är ensamma om.
Det börjar bli bättre på den fronten och nätverken börjar ta sitt ansvar. En del nätverk gör inte ens en kreditupplysning på kunderna...

Vad jag vet har CJ kompenserat, men jag tror inte dem har det som praxis.

Guava verkar också göra det.
Wojt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-08-10, 16:27 #2
Paginas Jakobsson Paginas Jakobsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2009
Paginas Jakobsson Paginas Jakobsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2009
Standard Överreaktion

Jag vill göra ett litet förtydligande om Adservice Media. Jag har flera gånger nämnt dem som ett av de tre bästa nätverken och jag står fast vid det. Inte minst den - i mitt tycke - personliga servicen är snabb och effektiv. Absolut ingen skugga över Malin och Oysten som står för bland annat affilatekontakterna.

Även om problemet med full betalning inte är löst ännu så så vet jag nu att det inte beror på en medveten handling eller ekonomiska problem. Och att jag inte fick betalt överhuvudtaget i juli beror på att man i semestertider missade den extra handpåläggning som krävs för att betala ut till mitt konto i landet där jag bor.

Jag tror det är lätt för oss affiliates att glömma bort att ett litet obetydligt negativt inlägg om någon av våra samarbetspartners kan få stora konsekvenser för dem. Inte sällan har ett problem en väldigt enkel förklaring. I fortsättningen ska åtminstone jag räkna till 10 innan jag postar kritiska inlägg med svag bakgrundsfakta.

Samtidigt är det inte konstigt att man reagerar snabbt och negativt. Efter Agent Interactives konkurs och det lotteribetonade utbetalningarna som ett annat - i wn:s spalter - ökänt nätverk sysslar med, är åtminstone jag extra känslig.
Paginas Jakobsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-08-11, 02:12 #3
Revinc Revinc är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2010
Revinc Revinc är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2010
Thumbs up Adservice Media - bra betyg!

Har också bara goda erfarenheter av Adservice.
- Provisionsutbetalningarna har alltid kommit i tid.
- De har alltid mailat info om det skulle ske några förändringar.
- Snabb och bra support från Malin om det uppstått frågor eller ev. problem kring kampanjer/annonsörer.
Revinc är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:41.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017