Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Adservice nästa danska problemnätverk?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-07-26, 17:02 #1
Princess Le Princess Le är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2009
Medlem

Standard Inga problem

Jag har alltid femsiffriga belopp ut från Adservice och har aldrig under de 1,5 år jag jobbat med dem haft problem med utbetalningarna. Vanligast kommer pengarna på kontot 14-20 varje månad och i juli för första gången var de nu ovanligt TIDIGA. Den 9/7 hade jag pengarna.
Mailet som skickades ut om att betalningen var gjord (brukar alltid komma 2 dagar efter pengarna) kom denna gång från en ny tjej (kanske en sommarjobbare?) som även poängterade med en smiley att de var ovanligt tidiga denna månad.

Men NEJ jag har aldrig någonsin haft problem med förseningar mer än 1-2 dagar...

Senast redigerad av Princess Le den 2010-07-26 klockan 17:56
Princess Le är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-07-26, 17:42 #2
Paginas Jakobsson Paginas Jakobsson är inte uppkopplad
Medlem

Paginas Jakobsson Paginas Jakobsson är inte uppkopplad
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av Princess Le Visa inlägg
Jag har alltid femsiffriga belopp ut från Adfair och har aldrig under de 1,5 år jag jobbat med dem haft problem med utbetalningarna. Vanligast kommer pengarna på kontot 14-20 varje månad och i juli för första gången var de nu ovanligt TIDIGA. Den 9/7 hade jag pengarna.
Mailet som skickades ut om att betalningen var gjord (brukar alltid komma 2 dagar efter pengarna) kom denna gång från en ny tjej (kanske en sommarjobbare?) som även poängterade med en smiley att de var ovanligt tidiga denna månad.

Men NEJ jag har aldrig någonsin haft problem med förseningar mer än 1-2 dagar...

Jag antar att du menar Adservice. Jag fick också det aktuella mejlet och det var från M som vanligt. Men redan där var det fel, en annonsör (F) fanns överhuvudtaget inte med. Ok, pengarna kan ha studsat men eftersom det i så fall snart tre veckor sedan borde någon ha sett det eller åtminstone kunnat kolla det efter mina återkommande reklamationer.
Paginas Jakobsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-07-26, 17:56 #3
Medlem

Medlem

Ja naturligtvis Adservice (ändrat nu)
Princess Le är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017