Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Telias kundtjänst! Ett skämt?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-08-06, 16:06 #1
ooskar ooskar är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 162
ooskar ooskar är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 162
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb Visa inlägg
Problemet med kundservice är att dom verkar anställda världens idioter endast.

Men har som egen policy att aldrig ringa till någon kundtjänst, bortkastad tid som man inte får betald för.
Ja det kan man förstå Jag ringde en gång till dig och blev bara hänvisad till mail...
ooskar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-08-06, 16:16 #2
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
Citat:
Ursprungligen postat av ooskar Visa inlägg
Ja det kan man förstå Jag ringde en gång till dig och blev bara hänvisad till mail...
Fast beror ju lite var det gäller, vissa ärenden är ju mail enda och vettiga lösningen att ta det över.

Men hade du ringt och haft problem med ditt bredband eller frågor om det så hade du inte blivit hänvisat till mail.

Men hade du velat haft statiska IP till ditt bredband så blir du hänvisad till mail då det är något som inte kan fixas direkt och att du ändå ska få IP nummer.
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017