![]() |
Telias kundtjänst! Ett skämt?
Haha frågade i telias chatt om deras Mobilsurf och fick en riktig tomte till "handläggare"
Citat:
Är alla på Telia såhär eller åkte jag på en sommarjobbare? |
haha underbart :D
Tror inte alla på telia är sådär, men enligt fick fick du inte alls något vettig svar på din fråga... Jag skulle ta kontakt med någon som är högre uppsatt än honom och rapportera denna usla medarbetare... |
Haha, vore jag Telia så skulle jag avskeda Olov. Ytterst jobbig person?
|
Jag råkade ut för någon liknande på binero en gång. Dock måste jag säga att mailsupporten är grym på binero.
|
Nej jag har inte haft någon dålig erfarenhet av telia tidigare heller men detta var lite roligt! Sitter man på en support ska man väl kanske kunna stava ordentligt och inte göra smileys varannan mening...
|
haha, det där Måste ha varit en sommarjobbare som inte bryr sig nått om Telia i sig.
|
Det är konstigt att han inte svarade på frågan. Hursomhelst så är en Internetuppkoppling som inte stöder att man laddar ner filer en nästan värdelös uppkoppling...
|
Han kan nog ha jobbat att tag. Sitta på ett pisstråkigt jobb år ut o år in kan nog få vem som helst att tappa suget :)
|
Citat:
|
Går lite OT men det handlar om Telias kundtjänst. Denna historia är inte min, men jag publicerade den på min humorsajt för några år sedan. Jag tycker den kan passa alla er tekniknördar här på WN som inte redan läst den.
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:35. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson