FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Bara för att du inte vill följa med strömmen och ha en Wordpress-liknande design behöver väl inte sidan vara omodern och ofräsch för det? Tänker på allt "onödigt" t.ex. namnsdagsjavascript (hur 2001 är inte det...). Får lite oseriöst intryck av smilisar i texten, "denna sidan" och den svårlästa texten.
Så det kan nog göras bättre, men ändå unikt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Vad det gäller smilisarna och "denna sidan" så har jag tagit bort det och ändrat upp till ljusare färg på texten nu. Gick så långt som möjligt men så att länkarna ("här") ändå kan urskiljas. Namnsdagsrutan, nja. Vill gärna ha kvar den funktionen på något sätt. Har "räddat" mig några gånger ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ok, har nu påbörjat lite designarbete
![]() Jämför gärna mellan uppohoppa.se och Tillfällig adress tas bort sen...EDIT: Har lagt ut den nya designen på UppoHoppa.se nu. Är jag på "rätt väg" ? PS. Behöver inte feedback på källkoden har inte lagt saker rätt än. Bara så här för att testa design. Senast redigerad av P3N den 2010-07-29 klockan 19:55 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() @ontopic: Rent spontant tycker jag designen är skaplig. Men vid första anblick förstår man inte riktigt vad sidan gör eller vad den funkar. Sedan när man läser att man behöver WMP pluggin känns det omständigt. Skulle inte hela projektet passa bättre som ett program? De flesta datorer går ju i viloläge och ett program som bröt detta vore väll mer lämpligt? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|