Citat:
Ursprungligen postat av Paginas Jakobsson
Majoriteten av alla nätverk har som ambition att betala ut inom 45 dagar efter intjäningsmånaden. Det beror helt enkelt på att annonsören har 30 dagar på sig att betala sin faktura sedan behöver nätverket upp till två veckor på sig att betala till dig och alla andra affiliates.
Alltså ... pengar som betalats ut under juli avser intjäning i maj. Följdaktligen kan du se fram mot en slant från TD och deras utbetalning i augusti.
Arvode från förbetalande annonsörer betalas ut vid närmast kommande utbetalning. Dock är förbetalande annonsörer ett gissel , åtminstone hos TD. När de deponerade pengarna är slut, slutar TD redovisa leads och sales. Först när de skickat ut en ny faktura om förbetalning till annonsören och när denne betalt, startar redovisningen igen. Men det kan ta kan ta veckor, ja månader ibland.
|
Ojdå visste inte att det var så.
Blir ju tråkigt, jag har precis kollat på resor osv..eller precis och precis, sen i våras har jag kollat på lite olika resor och hittat en bra resa nu, faktum är att jag inte kan låna pengar från någon i familjen heller, jag har inte "kontakter" som jag kan låna utav heller...
Får väll ta o göra något annat vid höst eller kanske vinter igen...
Livet är tufft, speciellt när man har tradedoubler som huvudinkomst ^^