FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det här är bara ett sätt från affiliator att tjäna pengar på. |
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kan fråga en 3:e gång om det verkligen framgår att det är annonser men eftersom det inte besvaras av Menox och bilden där annonsen visades var helt censurerad. (Brukar vara skumt när man censurerar en annons?)
Affiliator verkar ju dock säga att det inte framgår att det är en annons så isf vet jag inte om du har något att hålla fast i tyvärr :/ |
||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Anledningen att bilden var censurerad är att jag inte vill bli varnad för smygreklam och för att det inte var en annons ifrån Affiliator. |
|||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det finns inget att snacka om. Villkoren säger att fusk är förbjudet och du har fuskat. Annonsören ska inte betala och du ska inte ha betalt. Sedan om du har köpt bowling i 1 eller 100 timmar har inget med saken att göra.
|
||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det är ju du som bara är ute för att sätta dit mig för att du verkar ha bestämt dig för det. Läs det jag har skrivit och det som affiliator har skrivit för den delen . |
|||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vänd på det hela, sätt dig in i annonsörens sits. Du beställer en klickkampanj för att få ut din produkt och få in kunder som är INTRESSERADE av din produkt.
Nån lägger upp dina banners och massa folk blir lurade och klickar utan att vara intresserade av din produkt. Du får 1 produkt såld på 10.000 klick. Skulle du betala för klicken? Du har gjort ett grovt fel, gör om och gör rätt! |
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan du inte visa en skärmdump på hur några annonser ser ut som är via affiliator så kan nog flera av oss i tråden ge bättre svar vad vi personligen tycker.
|
||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag fick aldrig se huset. Däremot fick jag en jävla massa reklam. Ingen annonsör vill betala för missvisande annonser, speciellt inte om det är per klick. |
||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Men som sagt, jag lägger ner detta fallet nu och går vidare. |
|||
![]() |