FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag står vid Connys sida även om jag är osäker på om banning är den rätta vägen att gå. Jag tycker det är tråkigt att så många ändå verkar försvara WASD's agerande. Jag får intrycket att många verkar anse att om man kör med dålig kod så får man skylla sig själv. Jag kan förstå detta programmerartänk, datorvärldens übermensch, som ser ner på de som inte kan skapa bra och säker kod. De är bara stolta över sina kunskaper.
TS får se detta som en jobbig väckarklocka i säkerhetstänk, utan att jag på något sätt försvarar WASD. För att återgå till de repressalier mot WASD jag skulle vilja se här på WN, är att det var ett enat fördömande av den verksamhet WASD bedrivit mot TS's sajt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kort och gott: jag röstar för att WASD får stanna så länge det inte upprepas. Alla kan göra fel men det krävs en idiot för att göra det en andra gång. Jag tror inte WASD är en idiot, bara lite oerfaren och nyfiken. Händer det igen så är det väl bara att banna honom då? My 2 cents ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-07-01 klockan 09:48 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|