FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Att det är en låst miljö och plattform, avsaknaden av flash och stöder för utvecklare på andra plattformar än äpple-märkta sådanna? BATTERITIDEN!?
Det finns mängder med större saker än multitasking... Det är dock roligt att dom börjat komma ikapp, iallafall om du har en 3GS... 3G får ju leva utan multitasking fortfarande. Nej du, jag håller mig till bättre system. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Avsaknaden av Flash kan ju knappast ses som en negativ punkt? Flash har ingenting på den mobila plattformen att göra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Kan bara tänka mig den horribla upplevelsen av att 3G-surfa in på valfri nyhetsportal med flash aktiverat.. För att inte tala om batteridödningen. Sen skulle jag ju inte överleva utan ClickToFlash i min Safari heller. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Låst miljö & plattform? Knappast? OS X /IOS är BSD baserad mjukvara, det är tilläggen som är låsta. Finns Visual Studio till Mac? Finns .NET till Mac? Nix. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Underbart med iOS4!
Känns som min 3GS blev snabbare. Trevligt med multitasking också! Snabbt att ladda ner, snabbt att installera och snabbt resultat! I <3 U Apple! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||