FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Näe jag hitta inte ens någon butik. Om det sen är bra SEO-mässigt spelar ganska liten roll om du inte får några ordrar
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Du kan i princip klicka på vilken länk som helst så kommer du till webshopen på ett eller annat sätt.. testa gärna igen.. Och på ditt andra svar att det inte spelar någon roll om man inte få ordrar så svarar jag.. Hur ska dem hitta dit om butiken ligger i skogen utan skyltar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Man besöker sidan.. man ser inte DIREKT någon webshop. Det är inge vidare enligt mig.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Om man har sin butik ute i skogen och sätter en fet skylt framför dörren så att folk inte kommer in i butiken så får man inte så mycket kunder
![]() Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Den är inte speciellt SEO-vänlig heller. Exempel; ingen H1 i någon rubrik. Länktexter som Läs mer, eller en bild utan alt-text. Inte mycket text om vilken typ av webbshop det gäller heller på första sidan. De rullande bilderna där överst är väl texten i bilden så det ger ingen SEO-effekt alls.
Undersidorna där har vi samma title rakt över lag exempelvis, fast den delen kanske inte är klar. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|