FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Usch! Det låter som en allvarlig bugg, både att de sparar raderade brev och att de dessutom är lättåtkomliga över viaa protokoll (men inte alla). Betänk också att sådana här uppgifter sannolikt lämnas ut till amerikanska myndigheter som ber om dem.
Man kan se vilka andra IP-adresser som varit inne på kontot nyligen. Längst ner när man är inloggad finns en Information-knapp. Extra kasst är det att deras support är så långsam. Vi hade problem med att deras server fastnat i en oändlig loop och skickade 200 brev i sekunden till oss (studsar på ett brev som en av våra kunder skickat till dem). Det tog två veckor att få svar på ett sådant akut ärende. Jag har länge haft planer på att lämna Gmail. Kanske dags att ta tag i saken snart... =/ Vore ju skönt att inte råka vara inloggad när man gör sökningar och sådant också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
StefanBergfeldt, hur ser du på att det tar två veckor att svara på ett fel i deras miljö som drabbar andra e-postservrar? Om vi hade gjort motsvarande mot Gmail hade vi blivit svartlistade inom en timme... De har lika långa svarstider på sådana fel som på supporten. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|