FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
apple vill väl få mer folk att använda deras värdelösa browser och tar till fula knep var de kan =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vänta lite nu. Du tycker att Safari är en värdelös webbläsare? Förstår inte riktigt hur du tänker då. Testa jämför den med t.ex Firefox, IE eller Opera och kika vilka prestanda och olika renderingsresultat du får. Webkit har rätt bra kompabilitet med HTML5 och CSS3-tekniker.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Att den har bra support för allt "nytt" gör den knappast bra när den fortfarande suger stenhårt på basic grejerna, så jag och många andra(speciellt de som sysslar med säkerhet och stabilitet) tycker att safari är en helt värdelös browser. Citat:
http://www.downloadsquad.com/2010/03...-man-standing/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Faktum är väl att webkit inte varit i speciellt länge utan endast började när de mer och mer tog in externa reviewers. Har bara lett till positiva steg i utvecklingen vad jag sett - men för mig gör det att jag hellre prisar webkit än Safari. Sen bör du väl ändå redan veta att det på WN finns representanter från några av de trafikmässigt och finansiellt tyngsta inom svensk webb? Utvecklare, designers, tekniker, säljare, marknadsförare osv osv |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|