FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag står ju t.o.m. som köpare på bekräftelser och kvitton, så när systemet sedan sätter en annan person som ägare av domänen måste det ju vara en allvarlig brist i systemet. |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Givetvis men det kan ju ske av misstag (långt ifrån alla läser villkoren vilket alla i branschen vet om) och är det inte tillåtet bör det väl dessutom försvåras när det kan göras per automatik.
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det andra domännamnet på mitt konto som har en annan ägarkontakt är ett domännamn som JAG köpte, och sedan gjorde en ägarflytt på till en annan Binero kund. Men ännu en gång p.g.a. ERT skitsystem så ligger den domänen kvar under mitt konto trots att jag inte har något att göra med den längre. När den här diskussionen började var jag en supernöjd Binero kund som den senaste veckan blivit missnöjd. Tack vare dina spydiga jävla svar så har jag nu blivit en aktiv Binero hatare, och jag kommer att råda andra att undvika er. Istället för att försöka lösa mina problem, lyssna på vad jag säger, och försöka hjälpa så svarar du spydigt i ett öppet forum och anklagar en kund för att bryta era regler, fan vilken schysst support... Tack för den här tiden Binero, och du Kjette verkar vara en suverän representant för företaget. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|