Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Nu argumenterar du emot dig själv. När det gällde egenreklamsregeln så var det viktigt att syftet med regeln kom fram men tydligen inte när det gäller hemsida i profilen? Ifall det är seriösa medlemmar som faktiskt tillför forumet en hel del men råkar sakna hemsida så kanske det inte är hela världen. Givetvis ska reglerna gälla för alla men ville bara få fram att din kritik kanske inte är helt befogad och lite missriktad.
|
Eftersom kritiken riktas mot modereringen, och eftersom jag själv inte är moderator kan jag inte argumentera mot mig själv här. Jag ber er inte vara mjuka eller hårda mot just mig och när det gäller egenreklam utan att vara konsekventa. Det går ju inte att säga att man måste ha webbsida i profilen och sedan tillåta det för några och inte tillåta det för andra. När det sedan gäller att moderera ev. egenreklam så är ju detta mer svårt att dra gränserna för när det är ok och inte, men gränsen för när en webbsida finns i profilen eller inte lär ju vara rätt lätt att avgöra.
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Ifall det är seriösa medlemmar som faktiskt tillför forumet en hel del men råkar sakna hemsida så kanske det inte är hela världen.
|
Visst, det kan vara ok i vissa fall, men ändra reglerna då, sluta köra Kalle Anka tolkningar, ingen vet ju vad som gäller.
Jag blir inte sur om jag får något inlägg raderat som sticker ut för mycket när det gäller egenreklam, men jag är rätt sur för att ni tillåter att folk är anonyma trots att detta strider mot reglerna, annars får ni väl ändra reglerna?