FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Börjar bli ganska irriterad jag också. Verkar bli sämre för var dag som går tyvärr. Till och med supportformuläret är ju helkass nu. Känns sådär underhållande att fylla i kundnummer, epost och captcha när man redan är inloggad. Onödigt och irriterande. Förhoppningsvis kan de ta sig i kragen snart, annars är jag rädd att de går samma väg som Loopia. Hade saker och ting fungerat som de ska så hade de dessutom förmodligen inte behövt ny supportpersonal utan kunde ägna sig åt vettigare saker...
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-05-18 klockan 19:38 |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Binero har verkligen varit hjälpsamma annars tycker jag, även om en del kritik i tråden är befogad. Att de lägger nya kunder i nya systemet är försåts självklart, hur skulle de annars göra? Men Samtidigt måste de förstås satsa resurser på att snabbt få in oss "gamla" kunder fort också. Att sätta nya kunder till gamla systemet för att sedan flytta dom är förstås inget alternativ för Binero, det kan man absolut förstå. Det skapar bara ineffektivitet och merarbete. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|