Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Har binero ballat ur?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-05-18, 19:34 #1
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Börjar bli ganska irriterad jag också. Verkar bli sämre för var dag som går tyvärr. Till och med supportformuläret är ju helkass nu. Känns sådär underhållande att fylla i kundnummer, epost och captcha när man redan är inloggad. Onödigt och irriterande. Förhoppningsvis kan de ta sig i kragen snart, annars är jag rädd att de går samma väg som Loopia. Hade saker och ting fungerat som de ska så hade de dessutom förmodligen inte behövt ny supportpersonal utan kunde ägna sig åt vettigare saker...
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2010-05-18 klockan 19:38
tartareandesire är inte uppkopplad  
Oläst 2010-05-19, 18:27 #2
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Till och med supportformuläret är ju helkass nu. Känns sådär underhållande att fylla i kundnummer, epost och captcha när man redan är inloggad. Onödigt och irriterande.
Som trogen Binero-kund håller jag med där, tyvärr!
Timofey är inte uppkopplad  
Oläst 2010-09-03, 12:09 #3
Azone Azone är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 51
Azone Azone är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 51
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Känns sådär underhållande att fylla i kundnummer, epost och captcha när man redan är inloggad. Onödigt och irriterande.
Skriver under på detta!! Helt otroligt.

Binero har verkligen varit hjälpsamma annars tycker jag, även om en del kritik i tråden är befogad. Att de lägger nya kunder i nya systemet är försåts självklart, hur skulle de annars göra? Men Samtidigt måste de förstås satsa resurser på att snabbt få in oss "gamla" kunder fort också.

Att sätta nya kunder till gamla systemet för att sedan flytta dom är förstås inget alternativ för Binero, det kan man absolut förstå. Det skapar bara ineffektivitet och merarbete.
Azone är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:18.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017