Citat:
Ursprungligen postat av nelsta
En lista med alla webbhotell i arkivet kanske vore något? 
|
Du har topplistan som listar alla webbhotell, dock efter betyg. Det känns som en vanlig lista sorterad efter namn skulle bli kaka på kaka.
Citat:
Ursprungligen postat av danielos
Jag var ju kontakt med dig via email och du nämnde att paket som är gratis aldrig kommer att vara med, och jag tänke höra hur du tänker där? Andra prisjämförelsesiter inkl. comparias har ju med paket som är gratis.
|
Inget företag har som syfte att bedriva välgörenhet och därför antar jag att gratis webbhotell antingen visar reklam för att få någon form av intäkt eller så är det en "tillfällig" kampanj för att locka till sig kunder.
Eftersom det inte är ekonomiskt försvarsbart som företag att erbjuda en tjänst som inte genererar några intäkter så kan detta komma att ändras för alla kunder som använder tjänsten om det skulle bli för stort tryck på tjänsten. Det är av den anledningen jag inte vill ha med gratis webbhotell eller webbhotell som kostar 1kr/månad etc.
Jag har liknande syn på "Fri Trafik" som jag istället kallar för "Begränsad Trafik". Det går inte att erbjuda något obegränsat när det kommer till bandbredd och trafikmängd därför tycker jag mitt begrepp är mer förknippat till verkilgheten. Sortering efter trafik/utrymme lägger även de med "obegränsat" sist i listan eftersom det inte går att avgöra hur mycket de egentligen erbjuder.
AllaWebbhotell främsta avsikt är att vägleda webbhotellskunder, inte att vilseleda dem.