| FAQ |
| Kalender |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
www.internetfakta.se/gratis-webbhotell.php har stöd för flera domäner o är gratis, svenskt dessutom
![]() Verkar som det är officiellt att ansöka nu också. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
""I paketet som är helt kostnadsfritt ingår 500 MB utrymme, 5GB trafik/månaden. Finns behov av mer utrymme och trafik så kan man få sitt konto uppgraderat till det dubbla i gentjänst att man lägger upp en banner på sin hemsida till Internetfakta. Förutom 5 GB utrymme och 5 GB trafik/månaden får man även tillgånger till tjänster som PHP, MySQL obegränsat antal databaser, obegränsat antal domäner, CGI, SSH, obegränsat antal e-post konto och mycket där till ....""
no comments :-) Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
det var utrymmet jag inte fick ihop ;-)
Hur som helst, har de bara en server så får man hoppas de ställer den i en bra hall och inte under skrivbordet. Skulle nog kanske inte använda mig av deras dns tjänster utan en annan dns leverantör OM de bara har en server. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag frågade internetfakta hur mycket det kostade att stå med på deras företagslista och dom svarade: Ett grundinförande kostar från 990,- / 6mån. Då svarade jag och frågade: Så ni menar att alla företag här http://www.internetfakta.se/alla-foretag.php betalar 990kr/6mån? Hur kommer det sig att dom är villiga att göra detta då många inte ens har med sin webbadress? Och jag har inte fått något svar nu på 3-4 dagar.... Senast redigerad av Danielos den 2010-05-12 klockan 11:46 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Det finns andra dock som gör det men kan inte säga vem ![]() Även där finns det möjlighet att ha obegränsat med domäner kopplat till samma konto med en katalog för varje domän. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Jag kanske missuppfattade detta DanielOS.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | |||
|
||||
|