FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Vill kolla intresset för en eventuell försäljning av en site jag driver:
Geting Image Upload. (geting.se) Statistik enligt Google Analytics under perioden Januari - April. * 241 816 Besök * 130 124 Helt unika besökare * 585 055 Sidvisningar geting.se har funnits online sedan 2006 med sitt nuvarande namn men tjänsten startades 2002 under en annan domän. Siten säljs med allt innehåll, vilket innefattar runt 200 000 bilder, site som är egenkodad upload och visningsdel och resten ligger under joomla. Anledning till ev. försäljning är tidsbrist, reserverar mig för att inte sälja siten om bud inte är tillräckligt höga. Något fast reservationspris finns dock inte utan det är något jag bedömmer efter hand. Bud via PM eller här i tråden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
"bedömmer efter hand"?
Fiska någon annanstans. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
vad kräver sidan i form av nedlagd tid per vecka av dig för närvarande?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Börjar väl budgivningen då, och inget startbud finns så.
100kr! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är väl upp till var och en? Jag är ärlig med det i alla fall. Jag kunde valt att inte nämna det, men jag antar att en intressekoll är okej? Är inte min mening att "fiska" utan snarare se om det finns ett intresse för en ev. försäljning.
Om någon tar illa upp av det får dom göra det, det nämns i mitt första inlägg och det är fritt att engagera sig ytterligare efter det. Bryter det mot några regler jag inte förstått kommer jag givetvis rätta mig efter det dock. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men säg en timme per vecka i dagsläget för att ge ett rimligt konkret svar. Citat:
Noterat. Buden ovan är på en nivå långt under vad jag kan tänka mig att sälja siten för dock, men det är ju givetvis bud ändå, och jag kommer överväga alla bud. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej MikaelB
Vad har du för inkomster på sidan per månad? Kollade Google hur mång sidor du har indexerade hos dem, bara 500. Har det varit många fler tidigare eller? /Pierre |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja lägg upp inkomst per månad, så lägger jag ett bud baserat på det. För inte går du väl förlust med att driva sidan?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Men några hundra i månaden drar den iaf in som det är nu. edit: 2009 snitt ~400kr/mån Dock har det i år gjort en del förbättringar på den biten så över det är förväntat. Senast redigerad av MikaelB den 2010-04-29 klockan 07:42 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|