Citat:
Ursprungligen postat av Richie72
Hej Conny
Sluta spamma forumet om du inte har något att tillföra
Mvh
Richard
Tack för svar till övriga som gett mig konkreta förslag på hur jag kan bemöta kritiken och berättat vad de själva råkat ut för.
|
Vet inte riktigt om du var ironisk där eller inte richie...
Tycker inte ett sådant inlägg klassas som spam, och tycker definitivt att om någon är berättigad till att skriva ett sådant inlägg så är det Conny.
Han har dessutom rätt i det han skriver och det rör ämnet vi diskuterar i denna tråden.
OnTopic: Känns som det är oundvikligt med missnöjda kunder. Finns sådana som redan från början har bestämt sig att man är missnöjd. Har själv råkat ut för dessa (dock inte i denna branchen än...).
Jag tycker som allstars att du bör bemöta recensionen/kritiken och förklara hur det ligger till, på ett fint sätt. Förmodligen vill kunden inte höra detta, men då har du åtminstone gjort vad du kan.
Kunden har (tyvärr) alltid rätt, men det gäller att vara diplomatisk.
Att vara diplomatisk är att be någon dra åt h*lvete så de ser fram emot resan