Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Dålig kundrecenssion som inte stämmer

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-04-27, 21:06 #1
Richie72 Richie72 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 110
Richie72 Richie72 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 110
Ändrar denna post och ber om ursäkt till Conny om jag varit otrevlig.

Tack för svar till övriga som gett mig konkreta förslag på hur jag kan bemöta kritiken och berättat vad de själva råkat ut för.

Conny
Att kunder har rätt till sin åsikt är självklart, vad jag önskade var svar på hur andra hanterat situationen och förslag på hur jag kunde hantera den på bästa sätt.

Senast redigerad av Richie72 den 2010-04-27 klockan 21:43 Anledning: Se två inlägg ned
Richie72 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-04-27, 21:17 #2
qson qson är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2006
Inlägg: 513
qson qson är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2006
Inlägg: 513
Citat:
Ursprungligen postat av Richie72 Visa inlägg
Hej Conny
Sluta spamma forumet om du inte har något att tillföra
Mvh
Richard

Tack för svar till övriga som gett mig konkreta förslag på hur jag kan bemöta kritiken och berättat vad de själva råkat ut för.
Vet inte riktigt om du var ironisk där eller inte richie...
Tycker inte ett sådant inlägg klassas som spam, och tycker definitivt att om någon är berättigad till att skriva ett sådant inlägg så är det Conny.
Han har dessutom rätt i det han skriver och det rör ämnet vi diskuterar i denna tråden.

OnTopic: Känns som det är oundvikligt med missnöjda kunder. Finns sådana som redan från början har bestämt sig att man är missnöjd. Har själv råkat ut för dessa (dock inte i denna branchen än...).

Jag tycker som allstars att du bör bemöta recensionen/kritiken och förklara hur det ligger till, på ett fint sätt. Förmodligen vill kunden inte höra detta, men då har du åtminstone gjort vad du kan.

Kunden har (tyvärr) alltid rätt, men det gäller att vara diplomatisk.
Att vara diplomatisk är att be någon dra åt h*lvete så de ser fram emot resan
qson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-04-27, 21:34 #3
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Richie72 Visa inlägg
Hej Conny
Sluta spamma forumet om du inte har något att tillföra
Mvh
Richard

Tack för svar till övriga som gett mig konkreta förslag på hur jag kan bemöta kritiken och berättat vad de själva råkat ut för.
Ska du hoppa på någon så kanske det är dumt att välja en av de som bidragit med mest värdefull information av alla på WN... Han hade dessutom en poäng. Alla som bedriver försäljning direkt mot kund råkar ut för besvärliga kunder oavsett om de gör några misstag själva eller inte. Det man kan göra är att lugnt och sansat berätta hur det faktiskt ligger till, alternativt försöka kontakta Pricerunner i det här fallet (det behöver dock inte göra någon nytta alls då kunden kan posta samma sak på tio andra ställen om han / hon väl bestämt sig för att kasta skit på er).
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
betyg, kundrecenssion


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017