| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Jag må inte ha något för Crystone sen jag hade er som VPS-leverantör (och dom fakturor, bluff-fakturor, felaktiga fakturor, mail, uppsägningar, strul, inkasso och annat som det medförde...)
Däremot tycker jag erat avtal är rätt tveklöst tydligt i detta fall. Slående tycker jag mahh beter sig lite småfånigt, men samtidigt kan jag inte göra annat än ifrågasätta om ni inte borde haft bättre planer och lösningar, snabbare - än att medföra att en kund haft omfattande problem i 7 dagar.. In either way, mahh - ta ditt pick och pack och flytta, om du inte är nöjd ![]() (I did...) |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Fakturor gällande tjänster jag inte har längre, då dom varit uppsagda > 1år innan.
Dessa fakturor har även vid två tillfällen lyckats gå till inkasso, även efter kontakt mer er och löften över att fakturorna makulerats, flera gånger. I mitt tycke, fakturera för tjänster jag inte har - är bluff-fakturor, inte sant? Speciellt om dom går iväg till inkasso. Driva in pengar för tjänster som det inte finns på något kontrakt på... Na... |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
PM:a mig gärna lite mer detaljerade uppgifter kring det där så jag kan kolla upp det mer i detalj. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|