FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Senaste telefonen tog jag på ett abonnemang och ser inga som helst bekymmer med det. Om man inte skall byta abonnemang så är det ju inget problem. Jag fick luren för mindre än en tredjedel av priset med bibehållet abonnemangspris.
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Som flera sagt så är Iphone kanon.
Men har gått över till "the dark side" själv nu och testar en nexus one vilket jag blir mer och mer fäst vid. OS'et är bra och funktionerna är bra. Men den är lite svår att få tag i så HTC desire är välla jämlik som säljs här. Så antingen HTC Desire eller Iphone 3Gs, fast Iphone 4G kommer snart så kanske inte är så kul att låsa upp sig i 2 år med en 3Gs om nästa version kommer någon månad senare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Banned
|
Jag blir lite mörkrädd när jag läser hur alla höjer världens mest inlåsta telefon till skyarna... Hellre en HTC med Android (det är framtiden!) än en iPhone (ingenting speciellt, bara en klump med ful design)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Eftersom även jag står i färd att köpa en ny (vet vilken jag vill ha så det är inget att diskutera) så är jag intresserad av ursprungsfrågan - fördelar/nackdelar med att köpa via operatör. Lite har framkommit men jag vill gärna höra mer. Så kan vi inte återgå till det innan tråden spårar ut i ett sandlådekrig om märken
Fördelar - pris Nackdelar - låst vid utlandsresor, försäkringar täcker inte |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|