FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
gummianka!
Otroligt tråkigt att läsa om din uppfattning av våra tjänster. På grund av sekretess kan vi dessvärre inte kommentera enskilda klienters ärende publikt. Men jag hänvisar dig till vår kundtjänst på telefon 08-40006200. Jag är säker på att vi kan lösa detta ärende och uppenbara missförstånd. Med vänlig hälsning, Amanda Merrigan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Kunden har i det här fallet reklamerat tjänsten. Lös kundens problem och meddelakunden när det är klart! PanLegis har redan så dåligt rykte pga dålig handläggning av reklammation att man häpnar.... Det enda som kan rädda ert ansikte nu är om ni tar kundens klagomål på allvar och accepterar kundens reklamation, och ber offentligt om ursäkt. Återbetala pengarna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Välkommen till forumet. Jag tycker Er medverkan här är positiv. Conny är inne på helt rätt spår, dels, jag HAR/ÄR ju varit i kontakt med Er, jag har vidare lagt ner säkert 50 timmar på detta i anmälningar till VISA, CIB osv, FÖR ATT NI INTE "löser detta ärende och uppenbara missförstånd...." Jag har ju inte gjort det för att jag tycker det är kul. Jag tycker det är en bra policy att inte diskutera enskilda kunders ärenden offentligt, däremot kan ju flera av dom frågor jag ställer/väcker besvaras utan att gå in på specifika ärenden (hur man hanterar kunders kortuppgifter, vad gäller med det samarbete ni säger Er ha med dom revisorer ni listar. (kan jag publicera den listan här? rimligtvis bör ju dessa revisorer stå för detta samarbete även i dessa sammanhang?) Men framförallt hade jag hoppats att det hade varit ganska lätt att "hitta" mitt case, att detta "uppenbara missförstånd" stack ut som ett lysande undantag snarare än motsatsen i er hantering, era system. Ni har ju världens chans att sälja in Er tjänst här nu, jag tror att reglerna om/mot egenreklam här på forumet tillåter ganska mycket i fall som detta där ett företag (Ni) menar att dom påståenden som kunden (Jag) kommer med inte är representativa och riktiga. Med det sagt, jag står inte i vägen för en lösning, jag hör av mig under Fredagen. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|