FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jaha.
Vill ju helst inte ta hjälp från skolan, kommer lixom gå rykte, han har ett företag, firma, verksamhet, you name it. Han har as mycket pengar, shiit! Kom så frågar vi lite osv,bättre o hålla det utanför skolan. Men jag skall ej regga det på min morsa då. Utan när jag är 16 är de frittframm och regga sitt eget på sitt namn bara man har föräldrars tilllåtelse. Det där med vilande 1 gång per orgsnr är dåligt, men bra på sätt och vis. Men ska jag ansöka om F-skattsedel nu(även om jag inte kommer använda det mkt) och sen när jag är 16, regga firma? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag tycker det är kul med folk i min ålder som tar tag i saker som du gör. Trodde från hela början att det hade med SEO och webbdesign att göra, men såg sedan att det var tapeter och dylikt som det gällde. Att driva en verksamhet där du ska jobba som en tapetserare lär nog vara mycket svårare än att driva en liten firma som sysslar med SEO. Nåja, vad du än bestämmer dig för att göra så önskar jag dig lycka till. Se bara till att du inte ställer till med något fuffens då det är du som är den juridiska personen. Om du hamnar i skiten och kronofogden tar tag i det så kommer du behöva betala pengar direkt ur din personliga kassa. Kan vara bra att tänka på... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|